Opdrachtgever beoordeling

Op 1 juni 2022 toegevoegd door TranspaClean.

Het is mogelijk om een beoordeling te geven van het gehele schoonmaakbedrijf over een bepaalde periode door de opdrachtgevers: Huismeesters, wijkbeheerders, conciërges, enz. Deze professionele beoordeling van schoonmaak bestaat uit een maandelijks terugkerend meetmoment. De standaard feedback gaat over de 3 punten: Service, personeel en communicatie. Nadat de algemene beoordeling is gegeven over het gehele schoonmaakbedrijf kunnen er ook individuele ratings worden gegeven op complex niveau. De individuele ratings zijn vooral bedoeld om afwijkende beoordeling te plaatsen wanneer er complexen zijn die afwijken van het gemiddelde.

Gebouw gebruikers of bewoners beoordeling

Gebouwgebruikers en in veel gevallen bewoners kunnen via hun complex omgeving in TranspaClean ook een beoordeling geven over de schoonmaak. Een beoordeling is zo gemaakt door 1-5 sterren te geven op de drie punten: Service, personeel en communicatie.

Een verhoogd aantal slechte beoordelingen bij een complex? Voor gebouwgebruikers is het laagdrempeliger dan het melden van een klacht. Laat kleine frustraties niet opstapelen en reageer proactief door een extra controle rondje te lopen.

Haal meer uit kwartaal evaluaties over de schoonmaak

Beoordelingen van de opdrachtgever en gebouwgebruikers/bewoners worden vastgelegd en uitkomsten hiervan komen overzichtelijk terug in het KPI rapport. Het KPI rapport kan bijvoorbeeld eens per kwartaal erbij worden gepakt door de contractmanager om inzicht te krijgen in de complexen die afwijken van het gemiddelde. Dit in combinatie met andere data uit TranspaClean kan worden gebruikt om evaluaties te houden en gericht actie te ondernemen.